Colorful of Life

Disclaimer

Assalamualaikum! Hi I'm Nurhidayah. Just call me Hidayah or Dayah :) Want to know more, read my Biodata. I'll give my blog name : NH Holding's. !

Entries About

Tagboard



Music

 

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others:   
Jangan Bertengkar Lagi ..!

Sadarkah kau kasih kelakuan kamu 
sungguh sangat menyiksa aku
padahal ku beri apa yang kau mau
tapi kau tak mengerti aku
sakitnya hatiku dengan semua caramu
bila kau terus begini nanti ku bisa pergi
aku mohon sayangilah
diriku di dalam hidupmu
dan kamu jangan kasar-kasar lagi
dengarlah pujaan hati
aku mohon mengertilah
kita jangan bertengkar lagi
hadapi semua dengan dingin hati
dengarlah pujaan hati
aku mohon mengertilah
kita jangan bertengkar lagi
hadapi semua dengan dingin hati
dengarlah pujaan hati..

#Tolanglah ye jaga perasaan orang lain sama..Si gadis nakal dah penat lah bertengkar dengan awak..Post ni bukan untuk yang tersayang/atau lebih tepat yang ada dalam hati tapi untuk seseorang yang agak penting..Malas nk cerita panjang-panjang..Korang yang faham lagu ni atau dah ada pengalaman mesti faham kan.. ;(


Older Post | Newer Post