Colorful of Life

Disclaimer

Assalamualaikum! Hi I'm Nurhidayah. Just call me Hidayah or Dayah :) Want to know more, read my Biodata. I'll give my blog name : NH Holding's. !

Entries About

Tagboard



Music

 

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others:   
Sayang Awak Sesangat ! ♥♥

Hi awak yang comel,cute,kacak,tampan,cantik,lawa..
Si gadis nakal tersangatlah happy sebab tengok kat atas tu..Semalam si gadis nakal ada post pasal 
Awak Bukan Untuk Saya =(
Pada yang dah baca tu,korang dah tahu kan..Pada yang belum baca,baca lah kalau rajin..Tak sampai 24 jam pegang status SINGLE..Dah bertukar balik jadi IN A RELATIONSHIP..Awak,ni lah sebabnya saya sayang awak sangat-sangat Capital N..Sebab awak memahami saya..Walaupun saya dah hancurkan hati awak,awak tetap tak nak tinggalkan saya..I LOVE YOU SAYANG..Ni lagu kita kan sayang..Saya akan sentiasa ingat lagu ni..
LOVE YOU..♥♥



Older Post | Newer Post