Colorful of Life

Disclaimer

Assalamualaikum! Hi I'm Nurhidayah. Just call me Hidayah or Dayah :) Want to know more, read my Biodata. I'll give my blog name : NH Holding's. !

Entries About

Tagboard



Music

 

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others:   
Sim Card itu telah berjaya di patahkan =)
Hai Awek Comel + Cun ,Pakwe Macho + Kacak ..
Arini nak nak gitau..Sekolah saya kalah bola(Under Fifteen)..Haiyoo..Pasal buah pinang je,masa terpaksa ditamatkan lebih awal..Penyokong-penyokonglah punya pasal ni..Tak tak boleh bersabar sangat dah sebab dah 1-0..Dah lah pengadil tu tak adil,berat sebelah..Asyik salahkan SMKDK je..Bila penyokong baling buah pinang,senang lah pengadil tu buat alasan nak salahkan SMKDK..Sepatutnya ada lagi 7 minit,tak termasuk masa kecederaan lagi..Tapi oleh sebab penyokong yang agak BODOH tu,kan masa dah di tamatkan..Urrmm..It's okey,tak ada rezeki nak menang tahun ni..Adat perlawanan kan..Kepada SMK Kamunting,tahniah ye..Tapi saya tetap anti dengan pemain nombor 5,6,7..Cover macho plak tengah padang..Under age lah kamu tu..Suara pun dah rock gilerr ni..Menjerit punya pasal..Pengadil tu pulak boleh senyum bila orang cakap dia tak adil..Nampak sangat kerasuahan anda wahai si pengadil..Hahaha..(^_^)



Ehh,dah lari daripada tajuk pulak saya ni kan..Leganya rasa bila dah patahkan sim card tu..Awak share nombor fon saya kat FB kan..Hahaha..Tak kisah lah..Saya dah patahkan kad sim tu dan awak dah tak boleh nak mesej or call saya lagi..Kalau korang kat tempat saya,apa korang akan buat kat orang macam tu?..Huurrhh..Hidup menyusahkan orang je kan..Rasa puas hati sangat-sangat bila dah patahkan sim tu walaupun saya sayang sangat nombor tu..It's okey lah..Janji orang gila tu dah tak boleh ganggu hidup saya..

And,one more thing..Kalau korang perasan,saya dah tak guna gelaran Si Gadis Nakal kan..Bukan tak nak guna tapi tak suka bila saya buat something..Then orang tiru saya..Okey..That's all.. 
DAAAAA ~


Older Post | Newer Post