Colorful of Life

Disclaimer

Assalamualaikum! Hi I'm Nurhidayah. Just call me Hidayah or Dayah :) Want to know more, read my Biodata. I'll give my blog name : NH Holding's. !

Entries About

Tagboard



Music

 

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others:   
Still Love You ♥♥

Bertemu dan berpisah, itulah lumrah kehidupan..Memang setiap pertemuan, akan pasti ada perpisahan diakhirnya..
Namun perpisahan hanya berlaku dimata tetapi pertemuan itu kekal dihati..
Kupohonkan petunjuk Illahi..Hadirkanlah insan yang sejati..
Menemani kesepian ini..Mendamaikan sekeping hati Ya Allah..
Berikanlah daku kekuatan..
Hanya cinta-MU yang kuharap..Hanya kasih-MU yang kudamba..

Setiap yang berlaku pasti ada yang tersirat dan tersurat.. Aku terima seadanya andai ini takdirku..

06/05/2012 : Awak(Abang angkat) yang saya dah kenal kira-kira 4 tahun yang lepas tengah mengayat saya.. Awak cakap awak sayang saya, awak cakap awak dah putus dengan GF awak.. Awak cakap awak nak saya jadi GF awak.. Awak jadi sangat sweet haritu sampai saya cair dengan ayat awak.. Saya dah hampir-hampir terima awak lebih dari abg angkat.. Saya sengaja bukak FB sebab nak tengok betul ke awak dah putus dengan GF awak.. Tapi relationship tu masih ada.. Bila saya tanya GF awak, dia cakap "Mana de putus, gadoh sikit je ritu".. Oohh, hancurnya hati saya hanya Tuhan yang tahu.. Saya benci orang yang suka tipu saya.. Awak cakap awak sayang dua-dua.. Maaf, prinsip saya, saya takkan berkongsi kasih dengan sesiapa! Saya lebih rela tinggalkan awak walaupun dah kira-kira 4 tahun kita kenal.. Saya terus putuskan hubungan ni.. Saya cakap saya bencikan awak sangat-sangat tapi dalam hati saya hanya Tuhan yang mengerti sesungguhnya perasaan sayang tu susah untuk dibuang..

07/05/2012 : Awak still mesej saya mintak maaf, awak still panggil saya adik.. Tapi saya tetap tak nak maafkan awak.. Saya tetap dengan ego saya..

17/05/2012 : Awak tinggalkan saya dalam masa 10 hari.. Dan awak muncul balik.. Awak still minta maaf dekat saya.. Awak buat macam selalu, awak cakap esok pukul 6:00 a.m kejutkan awak sebab awak nak bangun pergi kerje.. Then, awak cakap lagi awak sunyi tanpa saya.. Hati and hidup awak macam layang-layang.. Tak tentu arah, tak tahu nak tunggu siapa.. Awak rasa kehilangan.. Awak nak tebus salah awak.. One more time awak cakap awak dah putus dengan dia.. Kali ni relationship dalam FB awak pun dah bertukar to single.. Awak, saya buntu.. Perlu ke saya terima awak balik.. Awak terus cuba dan mencuba.. At the end, saya pun terima awak balik.. 
-------------------------------------------------------------
Untuk pengetahuan abang, dik tak pernah bencikan abang.. From 4 years ago and until now, i still love you.. Abang sentiasa ada untuk dik share apa pun masalah dik.. Abang tak pernah nak marah dik tak tentu pasal.. Abang senstiasa faham apa yang dik cuba nak bagitahu.. Dik harap kita takkan pisah lagi ye.. Abang lelaki paling sweet, paling manja, paling pandai buat dik cair and paling pandai buat dik tersenyum sorang-sorang :) And maaf sebab dik masih tak boleh balas cinta abg tu.. Terima kasih jugak sebab abang sanggup tunggu untuk jumpa dik daripada 4 tahun lepas sampai harini.. Mungkin ni lah benda yang paling menyeksa hidup abg kan :| Dik harap abang takkan jemu untuk tunggu dik ye :) I love you yesterday, today, tomorrow and forever dear ♥♥


Older Post | Newer Post