Colorful of Life

Disclaimer

Assalamualaikum! Hi I'm Nurhidayah. Just call me Hidayah or Dayah :) Want to know more, read my Biodata. I'll give my blog name : NH Holding's. !

Entries About

Tagboard



Music

 

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others:   
Sudah Suratan :(


Hii.. Mood Dayah sekarang ni sedih sangat-sangat.. Before this Dayah dah penah luahkan pasal Abang Angkat Dayah kan.. Sapa yang dah baca mesti faham kan.. Sapa yang belum baca, baca ni dulu kalau rajin.. Post kali ni memang khas untuk dia okey :

Awak, kenapa kita jadi macam ni? Awak tahu kan yang saya betul-betul sayangkan awak.. Saya tak pernah benci awak.. Tapi saya terkilan.. Kenapa orang yang betul-betul saya percaya tipu saya.. First awak tipu saya, saya masih boleh percayakan awak lagi.. Saya bagi awak peluang.. Tapi apa awak buat dengan peluang yang saya bagi tu? Awak sia-siakan je..

Awak cakap saya pandai sangat berjanji.. Awak tu? Banyak janji awak pada saya.. Awak cakap nak mintak gambar pun susah dekat saya tapi kalau dalam FB tu boleh pulak hari-hari upload.. Awak kira lah gamba saya dalam FB tu, bandingkan dengan gamba saya dekat awak.. Yang mana banyak lagi..

Awak cakap saya macam tak ada maruah ceritakan segala-galanya dalam FB.. Awak kata saya nak mintak perhatian orang.. Kalau macam tu, GF awak tu pun tak ada maruah lah kan sebab cerita dalam FB jugak.. Memang orang dalam FB tu tak boleh tolong saya.. Tapi saya buat macam tu sebab tiap-tiap kali saya terangkan kat awak, awak macam tak nak ambik tahu.. Dulu kalau gaduh dengan sapa-sapa pun, awak lah tempat saya mengadu.. And now, kat mana lagi saya nak ngadu bila saya gaduh dengan awak?

Awak tipu saya kan, awak tak cakap pun yang masa awak pergi Teluk Batik tu awak pergi dengan GF awak tu.. Awak kata awak dah putus.. Then haritu awak cakap awak nak pergi tengok wayang dengan adik perempuan awak.. Saya gurau dengan awak cakap dengan GF ke, awak balas.. Awak cakap GF awak tu kata lepas SPM.. Awak maksudkan saya.. Tapi.. Tupp, tuupp GF awak update status seronok tengok wayang.. Cerita yang sama macam yang awak bagitahu.. Hari yang sama, and panggung yang sama.. Apa maksud semua ni?

Memang saya yang mintak perpisahan ni.. Tapi awak tak cuba faham pun perasaan sayang yang saya still sayangkan awak lagi.. Kalau betul saya nak tipu awak, bukan sekarang lah.. Tapi 4 tahun lepas.. Selama 4 tahun lebih saya setia dengan awak.. Tak pernah saya cari abang lain.. Macam-macam orang cakap dekat saya.. Saya sombong lah sebab tak nak terima dorang jadi abang angkat saya.. Saya ingat janji saya dekat awak yang saya takkan cari abang lain..

Awak yang lupa janji awak.. Awak janji awak tak nak tipu saya dah, awak kata dah tak ada lagi dah ruang kat hati awak untuk GF awak tu lepas aawak gaduh dengan dia haritu.. Tapi tu semua cuma rekaan yang awak sendiri wujudkan.. Memang selama 4 tahun lebih kita kenal, kita tak pernah jumpa.. 14 hari lagi ye.. Saya harap awak akan ingat hari tu sampai awak mati.. And haritu akan menentukan segala-galanya..

Orang selalu cakap yang perempuan tak pernah jemu bagi peluang untuk orang yang dorang sayang walaupun peluang untuk kali ke seratus sekali pun.. Saya takkan pernah lupa semua paggilan awak pada saya.. Dik, Sayang, Daling, Baby, Manje, Bucuk, Budak Tomey, Budak Kecik and banyak lagi lah.. Terima kasih ye awak untuk lagu yang awak nyanyikan tu.. 28 Jun 2012 kita berpisah and 14 hari lagi akan tentukan yang kita akan terus terpisah atau akan bersatu balik ye.. And harini birthday awak, tapi saya wish semalam sebab saya nak jadi yang first wish.. Tapi awak cakap saya yang kedua.. Tak pe lah awak.. Semoga awak bahagia dengan dia ye.. Happy Birthday ye awak :| ..Biarlah apa pun jadi, SAYA TETAP SAYANG AWAK MACAM DULU :( .. Sekian.. Luahan ikhlas dari saya, insan yang bernama Nurhidayah Abdul Jamil..


Older Post | Newer Post