Colorful of Life

Disclaimer

Assalamualaikum! Hi I'm Nurhidayah. Just call me Hidayah or Dayah :) Want to know more, read my Biodata. I'll give my blog name : NH Holding's. !

Entries About

Tagboard



Music

 

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others:   
The day before last paper :)
Hello, Hello !! Semangat tengah berkobar-kobar nak gi jawap last paper esok.. Baca buku? Seriously, tak ;) Ohh, baguslaa sangat kan.. Nak jawap hape pun tak tau.. Harini main hujan dengan sayang aku, meronda kampung dalam hujan.. Sumpah best !!

Asni
Ni dia BFF aku yang ajak aku main hujan tadi.. Forever Friend's.. Dear sayang Asni and lagi sorang Yati, aku tahu yang korang tak macam BFF aku yang sebelum ni.. Korang memang tak sama macam dorang.. Hope kita akan kekal sampai bila-bila.. Hope kita akan sentiasa macam sekarang walaupun kita dah sambung belajar somewhere else.. Sumpah korang sangat sporting, sangat gila-gila and sangat tidak mudah "tacing".. Aku sayang korang weii.. Yati, nanti kite masukkan gambar awak pulak ye, kite lupa nak bluetooth daripada Asni ;) Sumpah aku bersyukur sangat dapat kawan macam korang.. Aku janji akan jaga persahabatan kita ni baik-baik and harap korang pun macam tu (^__^) Aku tak nak kita jadi macam relay aku dengan ex-BFF aku yang sebelum ni okey !! Pedulikan apa orang cakap pasal kita asalkan kita tak kacau hidup dorang kan..


Esok last day aku pegang gelaran "Budak Sekolah", last day pakai uniform sekolah, last day pegang buku teks, last day dalam dewan SPM.. Nanti mesti rindu nak pergi sekolah lagi kan.. After that, kehidupan mesti beza kan :) Malas lahh nak tulis panjang-panjang arini.. Bye ! Bye !  =P


Older Post | Newer Post